Adobe FAQ
2018-11-26 10:16:26
: Ben je terecht gekomen in een Trial - Demo modus ?
Dit heeft altijd te maken met het al dan niet gekoppeld zijn van een gebruiker aan een licentie.
Het mailadres van een gebruiker dat je kan vinden onder ‘Team beheren’ en het mailadres waarmee je ingelogd bent, moet identiek hetzelfde zijn, anders kan je in trial versie belanden.
Wat kan je hiertegen doen?
Eerst en vooral kijken wie de gebruikers zijn: inloggen op adobe.com als beheerder (indien niet gekend, mail ons op adobe.sales@lab9.be).
Daarmee inloggen op adobe.com en doorklikken naar ‘Team beheren’
Product kiezen:
Daar kijken wie de users zijn die gekoppeld zijn aan de licenties.
Controleren op de software met welke gebruiker er ingelogd is.
Indien deze twee niet overeenkomen, dan uitloggen van de software en weer inloggen met de correcte gebruiker.
Als ze wel overeenkomen:
1. de gebruiker verwijderen van ‘Team beheren’.
2. Uitloggen van de software
3. Gebruiker weer toevoegen in "Team beheren"
4. Weer inloggen met de gebruiker op de software
Indien hierbij nog problemen, contacteer ons op adobe.sales@lab9.be
Latoya Kerselaers
Adobe Business Manager
Als Adobe Business Manager sta ik met plezier dagelijks klaar om jullie te ondersteunen bij het beheer van jullie Adobe licenties. Graag kom ik jaarlijks eens langs waardoor ik jullie bedrijf beter leer kennen en jullie de beste oplossing/formule op maat kan aanbieden. Heb je vragen aarzel dan zeker niet om mij te contacteren.
Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimaal gebruik. wettelijke_bepaling.