Logo Lab9
Logo Lab9
Logo Lab9
Logo Lab9
VerticalTab-Word-1608x1206
VerticalTab-Excel-1608x1206
VerticalTab-PowerPoint-1608x1206

In de bedrijfswereld kan je niet meer om Word, PowerPoint en Excel heen. Maar ook Outlook en Teams helpen je om steeds verbonden en productief te blijven.

VerticalTab-Outlook-1608x1206

Nog nooit zo goed georganiseerd dankzij Microsoft 365

Werk in realtime aan documenten in Word, Excel, PowerPoint of OneNote en deel feedback via chat in Word. Met Microsoft 365 en OneDrive voor Bedrijven is versiebeheer eenvoudiger, omdat er automatisch een back-up van documenten wordt gemaakt, wijzigingen automatisch worden opgeslagen en je gemakkelijk terugkeert naar eerdere versies van je werk.

 

Met Outlook heb je bovendien e-mail en agenda, samen op één plek. Verzend, ontvang en beheer je e-mail. Gebruik de ingebouwde agenda van Outlook om afspraken en evenementen bij te houden.

Vlotte communicatie met Microsoft Teams

Microsoft Teams, dat onderdeel is van Microsoft 365, maakt je productiever en helpt je overal bereikbaar te blijven.

 

Werk zo efficiënt mogelijk door direct inzichten te delen, contacten te zoeken en toe te voegen en bestanden te delen om samen te werken, ongeacht waar je bent, met het volledige pakket van Office-apps.

 

Nu gedeelde documenten en bestanden altijd beschikbaar zijn, kun je inhoud maken en delen, en ideeën uitwisselen wanneer je maar wilt. Zo zorg je er samen voor dat alles op rolletjes loopt.

VerticalTab-Teams-1608x1206
VerticalTab-OneDrive-1608x1206

Veilig bestanden delen via OneDrive

Deel bestanden veilig met anderen (ook buiten je bedrijf) en bescherm de data van je bedrijf met veilige links die helpen bij het beheer van toegangs- en bewerkingsrechten.

 

Van je bestanden wordt automatisch een back-up gemaakt naar je beveiligde OneDrive voor Bedrijven-account, waar je de versiegeschiedenis van je bestanden op desktop of mobiel kunt bekijken.