Logo Lab9
Logo Lab9
Logo Lab9
Logo Lab9

Webinars

Steven Van Belleghem - The offer you can’t refuse?

Het afgelopen decennium werd gekenmerkt door de introductie van 4G, sociale media en mobiele diensten. Deze technologieën hebben geleid tot een nieuw minimum op het gebied van klantervaring. Klanten verwachten gebruiksgemak, vriendelijk en empathisch personeel, omnichanneldiensten en concurrerende prijzen.

StevenVanBelleghem2020-themabeeld

DATUM: 

Dinsdag 22 September 2020

UUR:

Start om 09:00 - eind voorzien om 10:30

TAAL:

Nederlands

PRIJS:

Gratis

In de komende jaren zal de klantervaring een heel nieuw niveau bereiken. Natuurlijk zal technologie zoals deze van Apple (5G, quantum computing, robotica en AI) een belangrijke rol spelen in de verwachtingen van de klant, maar het gaat veel verder dan dat.

 

Onzichtbare en automatische interfaces worden een must, maar het ultieme gebruiksgemak zal niet langer voldoende zijn om er bovenuit te komen. Automatisering is slechts de eerste stap.

 

Daarnaast zullen bedrijven een actieve rol moeten spelen in de levensloop van hun klanten. Hoe kan je als bedrijf de dromen van de consument helpen uit te laten komen en de dagelijkse problemen uit de weg te gaan.

 

Tot slot hebben bedrijven de kans om samen met de klant concrete problemen aan te pakken. De wereld staat voor ongekende uitdagingen: klimaat, gezondheidszorg, overheidsbegrotingstekorten, mobiliteit... Hoe kan een bedrijf zijn klanten betrekken bij de oplossing van deze problemen? En welke toepassingen van Apple kunnen hiervoor gebruikt worden?

 

De combinatie van automatisering, als een partner in het leven van de consument en het oplossen van actuele maatschappelijke vraagstukken zullen de leidende principes zijn voor de succesvolle bedrijfsvoering van het komende decennium. Voor de consument vormt de combinatie van al deze elementen een 'Offer they can't refuse'.

 

De webinar wordt in het Nederlands gepresenteerd in samenwerking met Febelgra.

Photodays2020-themabeeld

DATUM: Dinsdag 22 September 2020

UUR: Start om 09:00 - eind voorzien om 10:30

TAAL: Nederlands

PRIJS: Gratis

In de komende jaren zal de klantervaring een heel nieuw niveau bereiken. Natuurlijk zal technologie zoals deze van Apple (5G, quantum computing, robotica en AI) een belangrijke rol spelen in de verwachtingen van de klant, maar het gaat veel verder dan dat.

 

Onzichtbare en automatische interfaces worden een must, maar het ultieme gebruiksgemak zal niet langer voldoende zijn om er bovenuit te komen. Automatisering is slechts de eerste stap.

 

Daarnaast zullen bedrijven een actieve rol moeten spelen in de levensloop van hun klanten. Hoe kan je als bedrijf de dromen van de consument helpen uit te laten komen en de dagelijkse problemen uit de weg te gaan.

 

Tot slot hebben bedrijven de kans om samen met de klant concrete problemen aan te pakken. De wereld staat voor ongekende uitdagingen: klimaat, gezondheidszorg, overheidsbegrotingstekorten, mobiliteit... Hoe kan een bedrijf zijn klanten betrekken bij de oplossing van deze problemen? En welke toepassingen van Apple kunnen hiervoor gebruikt worden?

 

De combinatie van automatisering, als een partner in het leven van de consument en het oplossen van actuele maatschappelijke vraagstukken zullen de leidende principes zijn voor de succesvolle bedrijfsvoering van het komende decennium. Voor de consument vormt de combinatie van al deze elementen een 'Offer they can't refuse'.

 

De webinar wordt in het Nederlands gepresenteerd in samenwerking met Febelgra.